Reklamacje
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie są nowe i nieużywane oraz posiadają 24 - miesięczną gwarancje. Przed wysyłką każda lampa jest sprawdzana i starannie pakowana. Każda przesyłka jest ubezpieczona.
Zwracamy się do Państwa z prośbą o dokładne sprawdzenie przesyłki w momencie przyjęcia. Prosimy o sprawdzenie stanu zawartości paczki oraz ocenę elementów szklanych w obecności kuriera.
Przy odbiorze przesyłki odbiorca zobowiązany jest do dokładnego obejrzenia paczki i sprawdzenia czy nie nosi ona jakichkolwiek śladów uszkodzeń. W przypadku przyjęcia paczki odbiorca potwierdza odbiór przesyłki bez zastrzeżeń. Kurier na żądanie odbiorcy ma obowiązek czekać aż przesyłka zostanie sprawdzona. W razie stwierdzenia szkody prosimy o natychmiastowe sporządzenie z kurierem protokołu szkody.
Sporządzony protokół prosimy przesłać na adres mail: sklep@strefadobrychlamp.pl
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji:
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki lub wyślij na adres e-mail: sklep@strefadobrychlamp.pl. Formularz możesz pobrać klikając tutaj.
2.Odesłanie produktu:
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.
3. Wysyłka:
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
DORMAN spółka cywilna A. Wrona, M. Wrona
ul. Makowska 22
26 - 634 Małęczyn
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 §1 Kodeksu Cywilnego z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 - 576 Kodeksu Cywilnego.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/


