Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Czas i koszty dostawy
Z uwagi na Państwa wygodę postanowiliśmy ujednolicić koszty związane z wysyłką niezależnie od wagi i ilości lamp w przesyłce. Pragniemy również zwrócić uwagę że koszt przesyłki to nie tylko sama usługa przewozowa, ale także dokładne i bezpieczne zapakowanie towaru (co przy naszym asortymencie ze względu na jego specyfikę jest bardzo istotne).
 
Przy zamówieniu jednego lub kilku produktów koszt transportu wynosi:
 
1. W przypadku zamówień powyżej kwoty 500 zł dostawa towaru jest realizowana bezpłatnie.
2. W przypadku zamówień do 499 zł koszt dostawy towaru wynosi:
17 zł za pośrednictwem kuriera DHL
- 16  za pośrednictwem kuriera K-EX
- 18 zł za pośrednictwem kuriera UPS
3. W przypadku wyboru metody płatności "za pobraniem" koszt dostawy towaru w zależności od wybranego przewoźnika powiększony zostanie o dodatkowe:
- 3,50 zł jeśli wybrana zostanie dostawa za pośrednictwem kuriera DHL
- 2,50 zł jeśli wybrana zostanie dostawa za pośrednictwem kuriera K-EX
- 4 zł jeśli wybrana zostanie dostawa za pośrednictwem kuriera UPSktóre zostanie doliczone do cen podstawowych zawartych w punkcie ''2'' (maksymalna płatność za towar realizowana tą metodą nie może przekroczyć 7 000 zł).
 
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i odpowiednio zapakowane zgodnie ze specyfiką naszego asortymentu. 
 
Czas dostarczenia przesyłki od momentu złożenia zamówienia i zaksięgowania płatności (z wyłączeniem płatności za pobraniem) nie przekracza z reguły 2 dni roboczych w przypadku towarów znajdujących się w magazynie. 
Czas dostarczenia przesyłki dotyczący towarów dostępnych "na zamówienie" podany jest na stronie danego produktu jednakże nie może przekroczyć 21 dni roboczych. 
 
Z uwagi na rodzaj oferowanych przez nas produktów nie prowadzimy wysyłki poza terytorium Polski. Jednakże w przypadku wyrażenia przez Państwa chęci wysłania produktów za granicę, prosimy przed dokonaniem zakupu o skontaktowanie się z obsługą Klienta drogą telefoniczną lub poprzez e-mail.
 
W przypadku wydłużania się okresu oczekiwania na przesyłkę (ponad czas podany w karcie zamówionego produktu) prosimy Państwa o kontakt z nami. Postaramy się ustalić w trybie pilnym, gdzie w danej chwili znajduję się zamówiony przez Państwa towar i poinformować o statusie przesyłki. W przypadku zaginięcia przesyłki towar zostanie wysłany do Państwa ponownie, a w przypadku niemożliwości zrealizowania zamówienia pieniądze za zakupione produkty zostaną zwrócone.
 
 
Zapisz się do newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl